28 Ιουλίου, 2008

Αυτοί Προσπάθησαν για την Ελληνική Παιδεία!!!

Διαβάζοντας την λίστα αποφοίτησης 2008 του «ΚΟΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ», βρήκα κάποια ονόματα των οποίων οι γονείς προσπάθησαν να σώσουν την Ελληνική Παιδεία! Από τα πιο γνωστά είναι τα παρακάτω:
Αμαλία – Αλεξάνδρα Γ. Αρσένη (Μήπως ο πατέρας της ήταν κάποτε υπουργός παιδείας);
Παυλίνα Γ. Βουλγαράκη
Γεώργιος Π. Σκανδαλάκης
Ευγενία Χ. Βερελή.
Γεώργιος Δ. Δασκαλάκης
Κωνσταντίνος Μ. – Γ. Λιάπης
Μαργαρίτα – Έλενα Γ. Παπανδρέου (Μήπως ο πατέρας της ήταν κάποτε υπουργός παιδείας);
Ελένη – Δανάη Σαμαρά
Ειρήνη Ν. Χριστοδουλάκη
Σοφία Μ. Χρυσοχοϊδου.
Για να δώσει το παιδί μου εξετάσεις πήρα δάνειο 10.000€ να πληρώσω τα φροντιστήρια γιατί όλοι γνωρίζουμε το χάλι αυτού που λέμε «Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα». Οι παραπάνω κύριοι νυν και τέως υπουργοί στέλνουν τα παιδία τους στο κολέγιο Αθηνών και μια μέρα αυτά τα παιδιά θα έρθουν να μας διοικήσουν με ή χωρίς την ψήφο μας.
Γιατί κύριοι δεν στέλνατε και σεις τα παιδιά σας στο δημόσιο σχολείου που εσείς απαξιώσατε; Αναγνωρίζετε με την πράξη σας την απαξίωση του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος. Γιατί τότε ζητήσατε την ψήφο μας;
Γιατί τα παιδιά του κόσμου να τρέχουν από το απαξιωμένο σχολείο στο φροντιστήριο και να πληρώνουν οι γονείς το λιγότερο 6.000 το χρόνο για κάθε παιδί για φροντιστήρια; Αυτή είναι η δωρεάν παιδεία;
Κύριοι πολιτικοί η παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της είναι εθνική υπόθεση και δεν είναι ούτε τροφοδότης φροντιστηρίων ούτε τροφοδότης ψηφοφόρων για τα πολιτικά κόμματα.
Δεν πρέπει η παιδεία να υπακούει σε πολιτικές σκοπιμότητες οι οποίες υπαγορεύουν την πολιτική του κάθε κόμματος απέναντί της.
Δεν μπορεί στις πλάτες των παιδιών του κόσμου να πατάνε οι συνδικαλιστές των πανεπιστημίων και μετά να αναρριχώνται στην εξουσία είτε ως βουλευτές είτε ως υπουργοί.
Δεν μπορεί να καταστρέφεται η δημόσια περιουσία στα πανεπιστήμια από 10 ψευτοαναρχικούς και να μην κάνουν οι κυβερνήσεις τίποτα μήπως και παραβιαστεί το πανεπιστημιακό άσυλο. Ποιο άσυλο κύριοι; Το άσυλο υπάρχει για την διακίνηση των ιδεών και την ελεύθερη έρευνα και όχι για την ελεύθερη κλοπή και καταστροφή της δημόσιας περιουσίας.
Δεν μπορεί να οργανώνονται κάθε φορά καταλήψεις με την καθοδήγηση των εκάστοτε πολιτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης με σκοπό την πίεση της εκάστοτε κυβέρνησης.
Πρέπει επιτέλους τα κόμματα, όσον αφορά την παιδεία, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να υπογράψουν 20ετές μορατόριουμ στη βάση ενός κοινού προγράμματος για την παιδεία από το νηπιαγωγείο μέχρι και το πανεπιστήμιο.
Αν δεν υπάρχει πολιτική στήριξη από κανένα κόμμα κανένας δεν θα τολμήσει να απεργήσει ή να κάνει καταλήψεις εις βάρος της μόρφωσης των νέων.
Θα γίνει εφικτή η αξιολόγηση των καθηγητών. Γνωρίζει κανείς σήμερα το τι γίνεται μέσα στις τάξεις; Γνωρίζετε ότι υπάρχουν διευθυντές σχολείων που δεν μπορούν διοικήσουν το σχολείο τους γιατί δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου και επιβολής πειθαρχικών ποινών σε καθηγητές που δεν κάνουν τη δουλειά τους;
Γνωρίζετε ότι το μάθημα διακόπτεται γιατί ο καθηγητής μιλά στο κινητό; Γνωρίζεται ότι ο καθηγητής δεν κάνει μάθημα και λέει ότι «αυτά θα τα μάθετε στο φροντιστήριο»;
Τολμάει κανείς πολιτικός να αψηφήσει το πολιτικό κόστος και να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να προτείνει νέες ρηξικέλευθες μεθόδους για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου όπως π.χ. η εισαγωγή ενός είδους διδάκτρων π.χ. 100€ το χρόνο για κάθε μαθητή ώστε να ενισχυθεί το σύστημα και να φτάσουμε κάποια στιγμή να ανυψώσουμε την ποιότητα εκπαίδευσης στο επίπεδο που της πρέπει; Να προτείνει να καταργηθεί το δίμηνο θερινών διακοπών των καθηγητών και να παρακολουθούν για ένα μήνα σεμινάρια επιμόρφωσης, εφ’ όσον οργανωθούν από την πολιτεία, όπως γίνεται στη Γαλλία;
Πως γίνεται και την δεκαετία του 70 που ήμουν μαθητής να θεωρούμε αυτούς που πήγαιναν σε ιδιωτικό σχολείο ως ανίκανους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του δημόσιου σχολείου και πήγαιναν στο ιδιωτικό για να εξαγοράσουν την προαγωγή τους; Έχετε δει κύριοι πολιτικοί και ινστρούχτορες των κομμάτων τι γίνεται στα άλλα κράτη όσον αφορά την εκπαίδευση;
Τολμάτε να διπλασιάσετε τον μισθό των καθηγητών και να εισάγετε την αξιολόγηση και όποιος δεν ανταποκρίνεται να πηγαίνει σπίτι του;
Έχετε ελέγξει τα έξοδα που γίνονται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης να δούμε αν τα λεφτά πιάνουν τόπο ή αν γίνονται σπατάλες; Γνωρίζω πολύ καλά ότι γίνονται πολλές σπατάλες και δεν υπάρχει έλεγχος όσον αφορά την μεταφορά μαθητών από δυσπρόσιτες περιοχές. Το έχει ελέγξει κανείς;
Για ποιο λόγο να μοιράζονται κάθε χρόνο καινούργια βιβλία και να μην επιστρέφονται από τους μαθητές τα παλιά ώστε να τα πάρουν οι επόμενοι; Είμαστε τόσο γαλαντόμοι; Γιατί να μη διατεθούν τα λεφτά αυτά για να καλύψουν άλλες ανάγκες της εκπαίδευσης;
Θα μπορούσε κάποιος να γράψει για το θέμα δεκάδες σελίδες. Θέλω όμως να τελειώσω εδώ και να σας πω τι είπα στο παιδί μου που από φέτος θα είναι φοιτητής: «Να μην επιτρέψεις σε κανένα να πατήσει στις πλάτες σου και να αναρριχηθεί στην εξουσία, γιατί το πανεπιστήμιο είναι χώρος γνώσης και έρευνας και όχι φυτώριο επίδοξων κομματικών αρχηγίσκων και άγρα αυριανών ψηφοφόρων».